vineri, 1 octombrie 2010

Tipsuri pentru depozitare in camin

Oricat de mare ar fi camera de camin, dulapul este intotdeauna prea mic, asa ca eu m-am chinuit sa gasesc cateva solutii pentru a putea depozita toate lucrurile de care am nevoie (prea multe:))))
As vrea sa incep cu articolele de birotica de care vom avea nevoie in facultate: agrafe de hartie, capsator, markere, patroane (pentru cei de moda veche care inca mai scriu cu stilou, banda scoci, rezerve pentru capsator etc. Am gasit la Jysk o cutie compatimentata perfecta pentru aceste articole la pretul de 12,99lei.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fetele vom avea nevoie de o cutie sau un cufar pentru bijuterii. Am gasit tot la Jysk o cutie pentru bijuterii cu 6 compatrimente, din lemn la 9,99 lei.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pentru depozitarea in dulap am gasit un set de 6 carlige la 2,49 lei, care au o banda adeziva pe spate si nu trebuie prinse cu cuie pentru a fi puse pe usa dulapului sau pe perete.

Image and video hosting by TinyPic

Pentru haine care nu mai incap in dulap am gasit la Real, la oferta:D, o cutie pliabila destul de solida, din materiale si carton, care poate fi depozitata sub pat. App sunt si mai mari decat cea din poza.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Si tot pentru usa dulapului am gasit un suport cica pentru pantofi, dar pot fi asezate si alte lucruri in el, la 9,99 lei, tot la Real. Se prinde cu carlige.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii: