vineri, 1 octombrie 2010

Caminul C3 Lipovei

Repartitia in camin a reprezentat un stres foarte mare pentru cei carora bugetul nu le permite sa stea in chirie. Mai ales bobocii am fost stresati pentru ca nu stiam la ce sa ne asteptam.
Pentru mie ziua afisarii repartitiilor a fost una ingrozitoare. Am aflat ca am primit camera in C3 care e situat in Calea Lipovei. Dezastru. "Ce farmec are sa faci faculta in Tm si sa stai la camin daca nu e in complex" imi ziceam cam la 2 secunde. Repede am printat harta Timisoarei. Auuu! Groaznic de departe, in spatele Mall-ului. Nu-mi place! Clar. Totusi m-am prins rapid ca nu prea am ce face si am cautat mijloace de transport in comun. Am descoperit ca prin zona (adica la 2 minute de camin) trece 14 (pana la gara), 40 (pana la posta) si expresu 2 care desi ocoleste enorm te duce intr-un final pana langa faculta. Deci e ok daca ne gandim ca in Tm mijloacele de transport in comun merg foarte bine si regulat.
In ziua cazarii am ajuns prima in fata caminului, cam cu 2 ore inainte sa inceapa. Va rog sa nu radeti dar am vrut sa prind patul de jos:) Dupa 2 ore, in care am mai cunoscut ceva boboci caci se pare ca in C3 predomina bobocii anul acesta, au inceput cazarile. Foarte ordonat cu numar de ordine. Dupa ce am completat cela 2 contracte, am primit cartela de acces (da am uitat sa spun ca este interfon cu cartela si camere de luat vederi peste tot), legitimatie, cheia de la camera si la cerere patura, perna, lenjerie de pat, am urcat in camera. Soc!! E MARE pentru o camera de camin (vazusem cateva camine din complex cu camere minuscule) si e curat si are mult mobilier. Camera e compusa dintr-un hol cu gresie pe jos, biblioteca si chiuveta langa care e o etajera (camera mea nu are:( dar in alte camere am vazut) si apoi camera care are 4 paturi (2 jos si 2 sus) 2 mese si 3 scaune, un corp e mobila cu 3 rafturi (dar unul dintre studenti poate sa-si puna lucrurile si deasupra corpului si se fac 4) si dulap. Eh la dulap se cam complica treaba: unele camere au dulap cu 4 patru usi iar altele doar cu 2 usi ceea ce inseamna ca doi studenti impart dulapul:( (eu am dulapul meu cu usa si am si cheie la el:D). A da, nu trebuie zugravit, pe jos e linoleum si toate camerele au jaluzele. Am niste surse care mi-au spus ca iarna e cald deoarece caminul are centrala proprie.
Baile: comune! La toalete exista usa (care se poate inchide sau nu), dar la dusuri nu prea exista nici macar perdele (dar am auzit ca se vor pune). Oricum poti sa agheti tu cumva o perdeluta cat timp faci dush.
Bucatarii nu exista, nici frigidere, deci mancarea reprezinta o problema. Dar o plita electrica si un frigider la camera rezolva problema.
Sala de lectura este una singura si e cat o camera de camin. Ea este localizata la parter.
Oricum concluzia mea e ca C3 Lipovei nu se compara cu caminele din complex la capitolul conditii.:)
Cam atat deocamdata. Voi reveni cu poze si alte informatii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu